søndag den 7. august 2011

Haveblog er født

Jeg har længe haft lyst til at dele min haveglæde og erfaringer som blogger, og nu skal det altså være!

Jeg har selv stor glæde af at læse andre haveblogs, og så gerne at der kom mange flere til. Det er da fantastisk, at man kan komme på 'besøg' i så mange forskellige haver, og få så meget skøn have inspiration.




Min have er på 690 kvadrat meter, og vi har haft den siden 2004. Da vi flyttede ind, var der ingen blomster i haven, men det er der nu!. Folk der ikke har samme passion for blomster som mig (f.eks min mand), kan ikke helt forstå, at det er nødvendigt med så mange blomster :-)
 
 

Jeg elsker at så, og har selv sået de fleste stauder og sommerblomster i haven, derfor navnet på bloggen. Haven er langt fra færdig, jeg har altid nye projekter og nye planter som jeg må prøve.
 

 

2 kommentarer:

  1. Hej Gitte.
    Velkommen i blog-land :-) Du har en dejlig have, kan jeg se. Jeg glæder mig til at følge din blog. Jeg har meldt mig som fast læser hos dig, og jeg skal også nok sætte dig i min liste overblogs.
    Hilsen Hanne i haven

    SvarSlet
  2. Hej Hanne,

    Mange tak for besøget og kommentar :-)


    Mange hilsner

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...