søndag den 9. december 2012

Min utraditionelle adventsdekoration



Tak til alle jer der gættede med i min lille jule gætteleg. Jeg havde godt på fornemmelsen, at der ikke var mange, der gættede farven på lysene i min adventskrans. Jeg kan godt forstå, at der var mange af jer der gættede på lilla, ud fra de billeder jeg viste. Der er nok mange der får søndags kaffen galt i halsen, men jeg har det fint med at blande orange og lilla.

Den eneste der gættede den rigtige farve var Malene fra 'Lad romantikken blomstre'

Jeg har trukket lod blandt alle der gættede med om endnu tre poser frø - Dorthe fra 'Perler på snor' blev den heldige vinder.

Tillykke til Malene og Dorthe - send mig jeres frø ønsker og adresser.


Jeg er ikke særlig fingernem, men jeg kan da finde ud af at sætte min adventsstage på en fad og pynte med et eller andet. I år fandt jeg på, at det skulle være juletræskugler og 'klementin pakker' og jeg er glad for resultatet.

Læg mærke til det lille blomster juletræ i midten af adventsstagen.





 

 






















Håber I får en hyggelig 2. søndag i advent :-)

16 kommentarer:

  1. Den er godt nok også fin :) Jeg synes farvekombinationen er helt sublim, det orange matcher det sortternede og sølvfarvede så fint. Selve adventsstagen er da også en flot en af slagsen.

    Hvor er det sjovt at se de mange forskellige bud på adventsdekorationer her i Blogland :) Nyd din søndag.

    SvarSlet
  2. Hi hi:0)

    Nåede ikke at gætte, men kan se vi begge vælger orange juletoner i år og har en forkærlighed for adventskranse drejet lidt væk fra normalen...

    Rigtig dejlig 2. søndag i advent fra
    Katinka

    SvarSlet
  3. Den er rigtig fin! Jeg har faktisk adskillige år haft orange lys i min adventskrans. Du har min fulde opbakning :-)

    SvarSlet
  4. That candlestick is wonderful and I love your decoration very much !

    SvarSlet
  5. Ååå så lekkert, fargene er nydelig sammen.

    God søndag fra Marit.

    SvarSlet
  6. Det ser fint og utraditionelt ud. Tillykke til frøvinderne :)

    SvarSlet
  7. Det ser overraskende godt ud - og selvfølgelig så passer de jo til appelsiner og klementiner - så det burde jo ikke overraske mig <:)

    SvarSlet
  8. Det ser super smukt ud Gitte - selv om orange måske ikke helt er min farve ;0)

    Idag kan du krybe ind under tæppet og nyde adventkransen i fulde drag ;0)

    Knus Dorthe

    SvarSlet
  9. Fin adventskrans du har lavet der! Den er sådan meget trendy i det, synes jeg. Sjovt når man laver sit helt eget udtryk!
    Godt med en julegætte konkurrence!

    SvarSlet
  10. Hej Gitte :-)

    Tusind TAK fordi jeg har vundet, men jeg synes du skal give Malene begge gevinster; (da hun jo også gættede farven) jeg har meget lidt kræfter til havearbejde, så............. :-)
    Kunne bare ikke stå for fristelsen til at deltage i den gode leg og jeg synes din utraditionelle farve/krans er SKØN på sin helt egen måde!

    Vidunderligt at have VUNDET :D TAK for det!
    God søndag aften med lys nr. 2 :D

    SvarSlet
  11. Så flott det ble i sammen!

    SvarSlet
  12. Den er flot og enkel og så gør det absolut ikke noget at lysene er orange, den passer fint til din stue så vidt jeg kan se;))

    SvarSlet
  13. Hej Gitte.
    Jubii, hvor er jeg bare heldig. Tusind tak.
    Godt fundet på, at bruge klementiner og lys i samme orange farve. Meget julet, selvom det også er utraditionelt.
    Skal jeg selv vælge mig nogle frø? Du har mange fristelser, kan jeg se:-)
    Du kan få min adresse på mail. min mailadresse er:
    malene@spectromania.dk
    Venlig hilsen Malene

    SvarSlet
  14. Hi Gitte, I just found your blog by coincidence and have to say it is quite lovely! I like that you are thinking out of the box in terms of the colors that you are using in your Advents wreath. It is refreshing to see something entirely different than the usual green and red colors. I have been traveling almost the whole month and have not even put an Advents wreath up, yet, but your post inspired me to change that on this weekend :-)!
    Christina

    SvarSlet
  15. Sorry, but somehow when I posted my comment your name, which I spelled right was turned into Wendy :-(!
    Christina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...