søndag den 20. april 2014

Brooklyn Botanic Garden

Billeder fra Brooklyn Botanic Garden, den smukkeste have vi har besøgt på vores ferie i New York. Haven har mere end hundrede kirsebærtræer, som snart vil stå i fuldt flor. Da vi besøgte haven, var de første kirsebærtræer samt en masse magnolietræer sprunget ud - fantastisk syn.


Min datter Mie fik sneget sig ind på dette billede.


Higan Cherry Prunus subhirtella 'Pendula'



 

Efter en dejlig ferie mættet af indtryk, har vi sat kurs mod Danmark. Nu glæder jeg mig til at komme hjem og se, hvad der er sket i haven og ikke mindst i så bakkerne.

Glædelig påske :-)



11 kommentarer:

  1. Hold da op! Hvor ser der vidunderligt ud! Jeg har været i New York, men jeg var ikke opmærksom på den park. Den må jeg huske hvis jeg kommer til NY igen :-)

    SvarSlet
  2. Que c'est beau, merci pour ce magnifique partage.

    SvarSlet
  3. Hei! Et eventyr, vakkert. Anne

    SvarSlet
  4. For en fantastisk flott blomstring! Heldige deg :-))

    SvarSlet
  5. Hej Gitte.Vidunderlige billeder af alle de blomstrende træer.Har kun været i new York om sommeren.
    God uge til dig knus Jette

    SvarSlet
  6. Hvor er det smukt! - Tak for synet :-)

    SvarSlet
  7. Wauuuu det er vildt smukt Datteren matcher fint al skønheden

    SvarSlet
  8. Jag var dar ocksa nagra ar sedan, i borjan av Maj, oj vad fint det var da med Camelia, Azalea och Rhododendron som blommade. Absolut underbart.

    SvarSlet
  9. Sikke et syn, virkelig smukke billeder:o)

    SvarSlet
  10. Wauw, hvor de blomstrende træer er smukke!!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...