lørdag den 21. februar 2015

Farverige fotos fra London

På denne grå dag har jeg fundet en række farverige billeder frem fra min tur til London sidste år i august.

Mangler du inspiration til årets sommerkjole, så er denne model, som du selv kan dyrke i haven, måske en ide :-)

 
Store farverige krukker.
 


Ikke en engelsk pub uden hanging baskets. The Churchill Arms pub i Notting Hill  går all in på blomster udsmykningen. Billedet er taget ud af vinduet på en bus i fart, så det var kun en fjerdedel af facaden, jeg fik med på billedet. 


Lyserød anemone med blå baggrund.


Stort udvalg af kager med havemotiver.


Mange smukke krukker.


Stort udvalg af solmodne tomater på Borough Market. Et fantastisk madmarked som jeg varmt kan anbefale.


25 kommentarer:

  1. Fina bilder från London, med krukor och kakor och blommor.
    Funderar lite grann på hur de lyckas vattna alla blommorna som hänger på fasaden.
    Ha det gott! Marika

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Marika :-)
      Jeg har også tænkt over, hvordan de vander alle de blomster.

      Slet
  2. Hej Gitte,
    Dejlige billeder fra London. Det må have været en oplevelse. Ja jeg længes efter forår.
    Er du begyndt på alle dine frø?
    Du skal have de lilla natvioler her i foråret. Vi må finde en dag når de er lidt længere fremme.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne.
      Ja, det er altid dejligt med en tur til London, så jeg er glad for de billige lavpris flybilletter.
      Jeg er ikke startet med at så endnu. Jeg har ikke haft energien til det, men i morgen har jeg planlagt at gå igang!
      Jeg havde helt glemt vores aftale om de lilla natvioler, så godt du husker det. Ja, vi må finde en bytte dag i foråret :-)

      Slet
  3. Visst blir man glad av färger men har lite svårt att ha allt i så mycket färger. Såg att terrakotta b¨de i krukor och annat börjar infinna sig i modet igen härligt för jag gillar det.Tänk att jag är på banan igen hihi.
    Ha en fin söndag
    kram Meta

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg foretrækker også terrakotta krukkerne.

      God søndag Meta :-)

      Slet
  4. Det ser fantastisk ud. De kan noget med hanging baskets. Dejligt med nogle farver.
    Krukkerne er også meget smukke.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes at det er lidt sjovt at der altid er mange hanging baskets på pubberne.

      Slet
  5. Du har rigtig haft "planteøjnene" med dig på din Londonvisit. Jeg er næsten mest imponeret af alle de lækre tomater.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er nogle fantastiske tomter. Jeg drømmer om at dyrke mange forskellige slags tomater, når jeg engang får et drivhus :-)

      Slet
  6. Härliga bilder du bjuder på :)
    Klänningen är underbar!!!

    SvarSlet
  7. Wat een mooie 'bloemen foto's" ik kan bijnaniet meer wachten tot het weer zover s...

    SvarSlet
  8. Det ser rigtig spændende ud. Tak for kigget.

    SvarSlet
  9. Meget smukke billeder og kagerne med havemotiv, de er så søde :-)
    Jeg elsker gode inspirerende fotos, tak !

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Maria. Jeg er glad for, at du kan lide billederne :-)

      Slet
  10. Hej Gitte.Skønne billeder fra London..........................min absolutte ynglings storby.
    Borough marked stå også på min to do listen næste gang vi skal over there..
    Skønne krukker................hvor har du set dem?
    God dag knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Jette. London er også en af mine favorit storbyer.
      Krukkerne så jeg på 78-80 Earls Court Rd. Kensington (Rassells of Kensington)
      ,

      Slet
  11. Det ser ud til at være en dejlig tur du har haft til London - det var dog et helt fantastisk blomsterflor de holder på facaden hos den fine pub.
    Ja hvem der bare kunne bære en sådan kjole ;0)
    Tak fordi du delte dine billeder med os - det var et dejligt pust.
    God aften.
    Anita

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Anita, godt du nød billederne :-)

      Slet
  12. Har lige modtaget frø fra din give away, så London kan bare komme an til sommer! Mange tak og hilsner!

    SvarSlet
  13. J'adore la jolie robe en fleurs ♥ jolie promenade en Angleterre, elle donne envie de voir des couleurs.
    Bisous, belle journée,

    SvarSlet
  14. Årgh wow - skønne London :-) Jeg har ike været på Borough Market - det må jeg næste gang. Tak for fine billeder.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...