torsdag den 10. oktober 2013

Blomster og Verdenssyn

Hvis du har lyst til at se den smukke og meget anbefalelsesværdige udstilling 'Blomster og Verdenssyn' på Statens Museum for Kunst, så er det ved at være sidste chance.

Jeg besøgte udstillingen i maj og skal ind og se den igen i næste uge sammen med min datter.

Sidste efterår og vinter deltog jeg i en række fokusgruppemøder på museet, bl.a. sammen med andre havebloggere. Det var derfor endnu mere spændende at se den færdige udstilling :-)


Billedet herover er fra udstillingskataloget - en interessant og virkelig flot bog på hele 240 sider.
 
Udstillingen er åben til og med søndag d. 20. oktober. Læs mere om udstillingen her.

5 kommentarer:

  1. Det så spennende ut men reisen blir nok litt lang :) God helg!

    SvarSlet
  2. Den har jeg da godt lagt mærke til. Den skal jeg se i efterårsferien :-D

    SvarSlet
  3. Man får lyst til at se udstillingen, når man ser det fine katalog.
    God Weekend
    JetteMajken

    SvarSlet
  4. Tak for du mindede om udstillingen - jeg har hele sommeren skullet ind og se den men er kommet fra det.
    Nu må det så være!
    Kh Rose

    SvarSlet
  5. Comme cela doit être intéressant, le livre ne manque nullement d'intérêts. Profiter bien de cette exposition, ça va un ravissement.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...