mandag den 27. august 2012

Dejlig eftermiddag i andre havenørders selskab

Jeg var også til det hyggelige havesnak, plantebytte og kaffe arrangement hos Signe med bloggen Signes Vals i går eftermiddag. Inspirerende at se Signes lille haveparadis, som hun på kort tid har skabt, og skønt at møde andre passionerede haveejere.




Jeg fladt pladask for denne smukke rosa stokrose.




Og for denne smukke brudeslør.

Lyserød brudeslør


Det sorte hus var en perfekt baggrund til de lyserøde blomster. Jeg overvejer nu at male mit gule murstenshus
sort ;-)





Tak til jer alle for en dejlig eftermiddag :-)

16 kommentarer:

  1. Det var en skøn dag.Det var rigtig hyggeligt at møde dig.

    Smukke blomster du har fanget, og ja, jeg tænkte det samme med det sorte hus. Det er altså en rigtig god baggrund til blomster.

    SvarSlet
  2. Ja - det var så hyggeligt at møde dig og de andre ansigt til ansigt. Jeg har tænkt på sammenkomsten flere gange i løbet af dagen i dag - det må vi gøre noget oftere, men..men, haven skal jo også passes :o)
    Rose-billedet er så smukt - det minder mig om et gammelt romantisk maleri...på den gode måde - forstår du mon hvad jeg mener ?

    SvarSlet
  3. Enig - det var en skøn eftermiddag, hvor vi fik tanket en del haveenergi på tanken med alt den dejlig havesnak og nye planter/frø. Hyggeligt at træffes igen :-)
    Jeg er også skudt i sort, som står fantastisk til de fleste blomster.

    SvarSlet
  4. Net tyder bestemt på at I havde en hyggelig eftermiddag og det er morsomt at se Signes have gennem andres øjne. Sort træværk er vældig flot og jeg er også igang med den sorte pensel på plankeværk og skure og kunne også som dig fristes til at male mit (røde) murstenshus sort, ha,ha!

    SvarSlet
  5. Gode billeder.
    Smukke blomster.
    Tak for kigget.
    Ha´ en dejlig aften.

    SvarSlet
  6. hej Gitte.Ja! jeg kan jo kun være enig med de andre.Dejlig dag med skønne "tøser".Dejlige billeder du fik taget.Det sidste er bare skønt,
    med den sorte baggrund.Hyggeligt at møde dig.Knus Jette

    SvarSlet
  7. JA, jeg vil OGSÅ ha´´ et sort hus!

    Fabelagtige fotos (som altid), Gitte.

    Og så, ærgerligt, at jeg ikke kunne, men skønt at vide, at I havde det dejligt!

    SvarSlet
  8. Selv tak for sidst, hyggeligt at møde dig ikke mindre end to gange på en uge :o)
    Og 1000 tak for kongelys.
    Kh Helle

    SvarSlet
  9. Rosa roser mot sort vegg ser fint ut ja. Angrer litt på at jeg malte huset lyst for tre år siden. Det var forresten mange mørke hus å se da jeg var i Danmark i sommer.

    SvarSlet
  10. Jeg kan læse alle steder at I havde en dejlig dag. Sjovt når der er forskellige fotografer på samme sted...... Samme motiv får flere udtryk!

    SvarSlet
  11. Hvor ville jeg gerne have været der. Både for de søde selskabs skyld, men også for at se alle Signes flotte projekter.
    Det må blive en anden god gang.

    SvarSlet
  12. Sikken dejlig eftermiddag hos Signe og flotteste blomsterstemning du har foreviget :-) Så glad for de hvide Kongelys og det var rigtig hyggeligt at hilse på dig.

    SvarSlet
  13. Selv tak Gitte - hvor har det også dejligt endelig at få hilst på dig :-)
    Hvis du er interesseret, kan jeg sende dig lidt frø fra den lyserøde stokrose, når de er modnet - kan selvfølgelig ikke garantere for, at farven bliver den samme, men der skulle da være en chance. Den lyserøde brudeslør er i øvrigt en gypsophila paniculata 'Flamingo'.
    Knus Signe

    SvarSlet
  14. Hej Gitte.
    Ja, det var en dejlig dag hos Signe. Og hyggeligt at få hilst på dig.
    Godt, at du fik taget billeder af nogle af de smukke blomster i haven.
    Tak for frø og planten med de små gule blomster - hvad er det nu, den hedder?
    Knus Christel

    SvarSlet
  15. Beautiful photographs, beautiful flowers, admiring such views are very joy. I am greeting

    SvarSlet
  16. ....skønne skønne billeder fra det der vist var en helt fantastik hyggelig dag i godt selskab ;0)

    Knus Dorthe

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...